نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و فرانسه(۱ تیر ۱۴۰۳) نتیجه بازی ایتالیا و اسپانیا در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل و خلاصه بازی| عذاب اسپالتی نتیجه بازی انگلیس و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| تساوی سرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان قهرمان شدند نکونام در استقلال ماندنی شد VAR و چالش ۱۰ تیم لیگ برتری برای میزبانی! امباپه به بازی با هلند می‌رسد؟ پخش زنده بازی ایران و فرانسه در لیگ ملت‌های والیبال (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها نتیجه بازی صربستان و اسلوونی در یورو۲۰۲۴ و ویدئو خلاصه بازی| تساوی جنجالی ویدئو جشن قهرمانی سپاهان در فینال جام حذفی(۳۱ خردادماه ۱۴۰۳) یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | چالش علاقه‌مندان به سیاست و فوتبال! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان پخش زنده بازی دانمارک و انگلیس در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و ایتالیا در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در اندیشه صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۶۶۹۱۵
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در اندیشه صدرنشینی در لیگ برتر فوتسال
هفته سوم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، جمعه این هفته برگزار می‌شود که در آن تیم فوتبال هیئت بانوان خراسان رضوی، میزبان پالایش نفت آبادان است.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته سوم از دور نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، جمعه این هفته برگزار می‌شود که در آن تیم فوتبال هیئت بانوان خراسان رضوی، میزبان پالایش نفت آبادان است؛ تقابل تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر بانوان که حساسیت در این مسابقات را به اوج می‌رساند.

طبق اعلام فدراسیون، این بازی قرار است روز جمعه ساعت‌۲۱ در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شود؛ هرچند احتمال تغییر ساعت این بازی هم وجود دارد. در دیگر‌بازی این روز سایپا تهران به‌مصاف تیم ملی‌حفاری اهواز می‌رود. تیمی که در هفته اول موفق به شکست تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی شد، اما خودش با باخت در هفته گذشته برابر تیم پالایش نفت آبادان فرصت احیا را به بقیه تیم‌ها از جمله نماینده استانمان داد.


شاگردان شریف در فکر صدر‌نشینی

بازی با تیم پالایش نفت آبادان یک بازی شش‌امتیازی برای مشهدی‌هاست، چرا‌که با پیروزی در این بازی می‌توانند به صدر جدول صعود کنند. تیم آبادانی هم‌اکنون چهارامتیازی و تیم هیئت فوتبال مشهد سه‌امتیازی است و شاگردان شریف با پیروزی در این بازی، می‌توانند به صدر جدول صعود کنند. آن‌ها هفته قبل موفق شدند در دیداری پر‌گل تیم ملی‌حفاری اهواز را شکست دهند و حالا با روحیه‌ای خوب، آماه دشت اولین پیروزی خانگی خود در این مرحله هستند. آن‌ها پیش‌از‌این در مشهد میزبان سایپا بودند که این بازی با برتری تیم تهرانی همراه شد. پیروزی در این بازی می‌تواند تیم مشهد را به‌عنوان قهرمان دور رفت این مرحله معرفی کند و امید به قهرمانی در لیگ را برای این تیم افزایش دهد. با توجه به اینکه غیر از بازی‌های روز جمعه، هر تیم فقط ۳ بازی دیگر دارد، پیروزی مشهدی‌ها در این بازی می‌تواند فاصله خوبی بین این تیم و سایر مدعیان ایجاد کند و ابتکار‌عمل را به مشهدی‌ها بدهد.

 

البته این اتفاق در‌حالی خواهد افتاد که ساپیا که به‌مصاف تیم ملی‌حفاری می‌رود، برنده بازی نشود؛ و‌گرنه تفاضل، حکم به برتری جایگاه این ۲ تیم می‌دهد. هم‌اکنون تفاضل تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی ۲ و تیم سایپا تهران صفر است. تیم ملی‌حفاری بعد از پذیرش شکست سنگین هفته قبل خود برابر تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در خانه خودش، دست به تغییر‌و‌تحول زده و با اخراج حاشیه‌ساز سر‌مربی‌اش، یک مربی جدید را به تیم اضافه کرده است.


امید شریف به شیربیگی

بهترین اتفاق هفته قبل مسابقات برای تیم فاطمه شریف، گل‌زنی شیر‌بیگی بود. ماشین گل‌زنی تیم فوتسال بانوان مشهد هفته گذشته نقش بسزایی در برد پر‌گل مشهدی‌ها در اهواز داشت و درخشش او در بهترین موقع به کمک شریف آمد. گل‌های زیبایی که شیر‌بیگی در این بازی زد، هم روحیه خودش و هم روحیه تیمش را افزایش داده است و حالا همه امیدوارند این بازیکن مؤثر و مهم در ادامه مسابقات حساس این مرحله با گل‌های خود به موفقیت تیم کمک کند. بدون شک آماده بودن این بازیکن می‌تواند در نزدیک شدن تیم به قهرمانی موثر باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->